Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Obecná ustanovení
Tyto obchodní podmínky platí pro nákup na webových stránkách www.barborastudena.cz a upravují vzájemná práva a povinnosti mezi prodávajícím, společností Institut Transformační Psychologie s.r.o., a kupujícím. Vztahy mezi Institut Transformační Psychologie s.r.o. a kupujícím, které nejsou upravené těmito obchodními podmínkami, se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský́́́ zákoní́́́kem (dále jen "NOZ") a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění.

Společnost Institut Transformační Psychologie s.r.o.:

IČO: 09483713
DIČ: CZ09483713
Zapsána u Krajského soudu v Ostravě dne 4. 9. 2020, oddíl C, vložka 83212.
2.      Autorská práva a odpovědnost za používání produktů
Kupující bere na vědomí, že obsah některých elektronických produktů je chráněn autorským právem podle zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon, v platném znění. Jakékoliv šíření, kopírování, zpřístupňování nebo poskytování těchto produktů třetím osobám bez výslovného písemného souhlasu autora je zakázáno a může být považováno za porušení autorských práv.

Uzavřením kupní smlouvy kupující souhlasí s tím, že za jakékoliv úspěchy či neúspěchy, které vyplynou z užívání zakoupeného produktu, nese plnou odpovědnost sám. Prodávající neodpovídá za škody způsobené nesprávným použitím produktu nebo za výsledky, které nejsou v souladu s očekáváním kupujícího.

3.       Elektronická evidence tržeb
Podle zákona č. 112/2016 Sb., o evidenci tržeb, je prodávající povinen:

Vystavit kupujícímu účtenku při každé transakci, která spadá do povinnosti EET.

Zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku je prodávající povinen zaevidovat tržbu nejpozději do 48 hodin od uskutečnění transakce.

Kupující je povinen si účtenku uschovat jako doklad o zaplacení a pro případnou reklamaci či stížnost.

Objednávka online programů

Kupující objednává produkt vyplněním elektronického formuláře objednávky na webu www.barborastudena.cz. Odesláním objednávky kupující potvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami a souhlasí s nimi. Objednávka je po odeslání závazná.

Zrušení objednávky je možné pouze s předchozím písemným souhlasem prodávajícího.

4.       Cena zboží a platební podmínky

Cenu zboží lze uhradit následujícími způsoby:

Online platba: Prostřednictvím platební brány nebo internetového bankovnictví přímo při objednávce.
Bezhotovostní platba je splněna okamžikem připsání částky na účet prodávajícího. Variabilní symbol platby musí odpovídat údajům v objednávce.

5.       Kurzy

Kurzy nabízené na www.barborastudena.cz se řídí těmito podmínkami:

Rezervační poplatek: Kupující hradí poplatek ve výši 50 % z ceny kurzu nebo celé kurzovné při objednávce.
Platnost objednávky: Je podmíněna uhrazením rezervačního poplatku.
Objednávky jsou evidovány podle data přijetí. Pokud je kapacita kurzu naplněna, může být klient zařazen jako náhradník.

6.       Platební podmínky

·         Kurzovné je hrazeno v českých korunách (CZK). Cena kurzu je vždy uvedena přímo v objednávkovém formuláři a na vystavené faktuře.

·         Zákazníci ze Slovenska mohou provést platbu na standardní bankovní účet uvedený na faktuře, pokud to jejich banka umožňuje jako domácí převod bez nutnosti použití IBAN. V případě, že je vyžadováno použití IBAN nebo SWIFT kódu, budou tyto údaje rovněž uvedeny na faktuře.

·         Upozorňujeme, že jakékoliv poplatky spojené s mezinárodními převody nese plátce, pokud není výslovně dohodnuto jinak.

·         Tato úprava zajišťuje, že platební podmínky jsou transparentní, a zároveň upozorňuje na možnou potřebu použití IBAN/SWIFT u mezinárodních plateb, což je v souladu s platnými pravidly bankovních převodů.

Způsob platby
Platbu lze provádět:

Bankovním převodem na účet uvedený na faktuře.
Hotově na místě konání kurzu (pouze po předchozí dohodě).
Kurzovné musí být uhrazeno nejpozději 20 dní před zahájením kurzu.

7.       Stornovací podmínky kurzů

Zrušení účasti více než 30 dní před zahájením kurzu
Stornování je možné bez poplatků. Klient obdrží zpět celou částku kurzovného.
Zrušení účasti 29–15 dní před zahájením kurzu
Účtuje se storno poplatek ve výši 50 % ceny kurzu.
Zrušení účasti 14 dní nebo méně před zahájením kurzu
Účtuje se storno poplatek ve výši 100 % ceny kurzu.
8.       Výjimky a náhradníci

·         Klient má právo za sebe vyslat náhradníka, pokud o této změně poskytovatele informuje nejpozději 1 pracovní den před zahájením kurzu.

·         Náhradník musí poskytnout své jméno a kontaktní údaje (telefon, e-mail).

Podmínky účasti na kurzech a dalších službách

Náhradníci
V případě, že se klient nemůže zúčastnit objednaného a zaplaceného kurzu, má právo za sebe vyslat náhradníka. Tuto skutečnost je klient povinen oznámit před zahájením kurzu a poskytnout jméno a kontaktní údaje náhradníka (telefon, e-mail).
Přesun termínu kurzu
Přesun termínu kurzu je možný pouze na základě dohody s poskytovatelem kurzu (Mgr. Barbora Studená) a za podmínky, že existují náhradníci, kteří mohou obsadit uvolněné místo. Přesun je možný pouze na nejbližší volný termín. Pokud klient přesun termínu nevyužije, jeho neúčast se posuzuje podle storno podmínek. Další přesun již přesunutého kurzu není možný.
9.       Storno podmínky
Pokud je termín kurzu přesunut, platí storno lhůty vztahující se k původnímu objednanému termínu. Přesunutý termín nezakládá nové storno lhůty. V případě zrušení kurzu ze strany poskytovatele má klient nárok na vrácení poměrné části kurzovného za neuskutečněnou část kurzu.

Změny kurzu ze strany poskytovatele
Poskytovatel si vyhrazuje právo změnit lektora, místo, termín nebo časový harmonogram kurzu z organizačních důvodů (např. nemoc lektora). Klientovi budou změny oznámeny včas e-mailem nebo telefonicky.4
Organizační informace ke kurzům
Informace o místě konání kurzu, časovém harmonogramu a dalších organizačních záležitostech jsou klientovi zaslány e-mailem přibližně 14 dní před zahájením kurzu. V případě, že dojde ke změnám v programu, budou účastníci o těchto změnách informováni bez zbytečného odkladu prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky.
 Koučink a poradenství
Koučink a poradenství se řídí vlastními podmínkami a cenami zveřejněnými na webových stránkách. Poskytovatelem těchto služeb je Institut Transformační Psychologie s.r.o.
Koučink a poradenství vedené online je nutné uhradit nejpozději 2 pracovní dny před zahájením online terapie. Platbu lze provést bankovním převodem na účet č. 123-2510120247/0100 vedený u Komerční banky.

13.   Odpovědnost za obsah webu
Institut Transformační Psychologie s.r.o. upozorňuje, že informace na webových stránkách mohou obsahovat faktické, obrazové nebo technické nepřesnosti či typografické chyby. Obsah webových stránek může být kdykoliv aktualizován bez předchozího upozornění, včetně popisu produktů, cen a nabídky služeb.

Institut Transformační Psychologie s.r.o. poskytuje záruky pouze v rozsahu stanoveném platnými právními předpisy a těmi, které jsou uvedeny na webových stránkách nebo v příslušných obchodních dokumentech.

Prodávající si vyhrazuje právo změnit obchodní podmínky zveřejněním jejich nového znění na webových stránkách, a to nejméně 10 dní před nabytím jejich účinnosti.

14.   Ochrana osobních údajů
Institut Transformační Psychologie s.r.o. se zavazuje plně respektovat důvěrný charakter osobních a firemních dat klientů, která jsou chráněna před neoprávněným přístupem a zneužitím. Osobní údaje zadané při registraci jsou využívány výhradně pro realizaci objednávek, vystavování daňových dokladů a komunikaci se zákazníky.